Új arculat a MONYO palackjain
A népszerű márka címkéit a Graphasel Design Studio tervezte újra több mint fél év tervezés és előkészítés után.
Írta: Borigo
A posztapokaliptikus világot idéző palackok grafikája mellett a logó is megújult.
Fotó: Rajnai Gábor
Fotó: Rajnai Gábor
Fotó: Rajnai Gábor
„Az arculatváltás gondolata nagyjából egy éve fogalmazódott meg bennünk. Úgy éreztük, hogy a címkéink, bár önállóan megállják a helyüket a piacon, mégsem alkotnak egy koherens egészet. A dizájnváltás fő oka az egységesítés és az egyszerűsítés mellett, a modernizálás és a mai trendeknek elvárt, megfelelő megjelenés kialakítása volt” – fogalmazott Németh Antal, a MONYO Brewing sörfőzőmestere.
MONYO
MONYO
A MONYO palackjai rengeteg popkulturális utalást is tartalmaznak, a palackokon pedig olyan ismert szereplők láthatóak, mint Indiana Jones vagy Anubis.